wtorek, 31 sierpnia 2010

Blogowy Łańcuszek....

Zostałam zaproszona przez Atenę do zabawy w lubię...troszkę mi to przypomina te łańcuszki za czasów gdy byłam dzieckiem, ale co tam, zabawię się trochę.

lubię....
*zimny i wilgotny nos mojego psa kiedy trąca mnie na dzień dobry,
*zapach świeżo zmielonej kawy (choć nie piję) i skoszonej trawy (choć sama nie koszę),
*poranną rosę,
*rechot żab w letnie wieczory i wtórujące im świerszcze,
*śmiech moich dzieci,
*ludzi z pozytywną energią,
*jesienne jabłka i winogrona z ogrodu mojej Babci,
*mieć marzenia i cele do zrealizowania
*nasze polskie morze i góry,
*ten moment gdy zasiadam w wygodnym fotelu z dobrą książką

ech mnóstwo jest tych "lubię", zmieniają się one w zależności od dnia, pory roku, chwili, impulsu, tak jak u każdej z nas...zapraszam do zabawy wszystkich, którzy jeszcze nie zdążylli wziąć w niej udziału, bo z tego co wiedzę, zdecydowana większość już sie podzieliła swoimi "lubościami".
A na koniec wspomnienie odchodzącego lata.
Jeszcze pączek a już mak.

ogrodowe , motyle harce


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz