piątek, 26 sierpnia 2011

CANDY, CANDY

..... a czemu nie Lollipop?  rok już minął, do setnego posta długa droga ale dlaczego by nie ogłosić pierwszej słodkości.
Dla każdego coś dobrego....

Lollipop 1!
białe serce bardzo schabby, dla prawdziwej miłośniczki stylu romantic;-) na zawieszki, kartki inne cudeńka.




Lollipop 2!

czyli małe co nie co w morskim stylu, ramka na zdjęcia (taka jak w pokoiku mojego synka;-))) oraz uroczy wieszaczek klapeczki.




Zasady:
1. komentarz pod tym  postem
2. podlinkowane zdjęcie na waszym blogu
3. w komentarzu proszę podać, który cukiereczek wybieracie;-)

Losowanie 9 września. Zapraszam!






97 komentarzy:

  1. Mniammmmm
    to ja zachłannie, jeśli można w obie kolejki się ustawię, bo takich cukierasków odpuścić nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Piekne Candy- oczywiscie grzecznie sie zapisuje!
    .. i wybieram 2- gi wariant.

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Mnie się podoba zawieszka nr 1:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Wybieram serduszko. Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne cukierasy, mnie urzekła i pozycja nr 1 i pozycja nr 2 ale z racji urządzania salonu z chęcią przygarnęłabym tę pierwszą, bo świetnie by się wpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zapisuję z wielką przyjemnością:) ale nie wiem co wybrać, chyba numer 1:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ja zgłaszam sie pod serce. Jest bardzo romantyczne i praktyczne, można na nim przyczepić ciągle nowe drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja staję po rameczkę i wieszaczek:) Dla moich chłopaków będą doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. To moje pierwsze candy :) Piekne sa obie pozycje ale jak cos to nr 2 poprosze ;) Jestem na etapie gromadzenia dodatkow w tym klimacie bo planuje remont lazienki. Masle ze fajnie by sie wpasowaly. Marzyc mozna no nie? :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się marzy serduszko, niecierpliwie stoję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja drugi, dwójeczka, 2 - wszystko za TE klapeczki!!
    Trudno mi uwierzyć, że poszczęściłoby mi się aż tak, więc jeśliby była jakakolwiek możliwość, powiedz mi.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, Lollipop 2 - zakochałam się, uwielbiam nadmorskie klimaty, bardzo, bardzo:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne candy, ustawiam sie w kolejce po nr 1 :-)
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie do candy. Trafiłaś w dziesiątkę, bo właśnie urządzam marynistyczny pokój moim chłopakom. Czyli zapisuję się na 2.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki za zaproszenia:) Pinel to juz rok minal, jak ten czas leci, fajnie ze jestes w blogowym swiecie.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne meble, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejce i ja! Prezenty śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  18. Może zestaw drugi dla mojego siostrzeńca? Cuuudny jest...

    OdpowiedzUsuń
  19. Serducho jest niesamowite - świetny pomysł - zapisuję się oczywiście :) http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne jest to serducho:) Spróbuję i ja:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja sie zapisuję po to serduszko, śliczne jest
    i zapraszam na swoje dobiegajace juz konca candy
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja i ja...serduszko jest cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. A ze mnie taka romantyczna dusza:już się zakochałam w serduchu!!!
    Ustawiam się i ciężko wzdycham;och,och....cudownie byłoby je mieć:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze te klapeczki więc zestaw drugi wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chetnie przygarne zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnoscia sie tez zapisuje po Nr. 2. Swietne prezenciki rozdajesz:)
    Pozdrawiam ze Slowacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby dwie narody cudne, ale zapisuje się na piękne wieszaczki i rameczkę

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jest Pani uzdolniona takimi pracami na pewno do siebie nie jednego mistrza pędzla do siebie przekona .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Wieszaczek serducho (lollipop1) mnie ujęło:) Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  30. ja poproszę serduszko, bo marynarze do niczego mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chetnie zapisuje sie na zestaw numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też jestem chętna, oba zestawy są super! ale że trzeba wybrać jeden to wybieram pierwszy, serduszko jest po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ...das Herz ist sooo schön...
    da bin ich gerne bei deinem Candy dabei

    Grüße
    Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  34. Pinel, wybacz mi mój niezbyt przemyślany komentarz, oczywiście nie chcę Cię skorumpować ;). Chciałabym tylko się dowiedzieć, czy istnieje możliwość kupienia drugich takich klapeczków. Nie znalazłam Twojego @, więc tu piszę.
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy lizaczek to coś zdecydowanie dla mnie. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  36. i mnie nie może zabraknąć na takie cudności gdybym miała wybierać to 2 wezmę bo córci się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fantastyczne przygotowałaś słodkości - trzymam za siebie kciuki :)Pozdrawiam Madline :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trudno wybrać, bardzo trudno......serduszko !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wieszaczek serducho (lollipop1) ukoi moje splątane obecnie myśli.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo kuszące słodkości,nr 2...będzie przypominać wakacje...staję z przyjemnością w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja biorę morskie klimaty, w sam raz do nowej łazienki! I zapraszam na candy do siebie :)
    mietoweptysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje serce skradło oczywiście serduszko

    Ashanti4u@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe słodkości! Połakomię się na lizaczka nr 2 ;-) Zapraszam na candy na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pierwszy raz u Ciebie, ale ślicznie tu jest. Zapisuje się również do Twojej zabawy i wybieram Lollipop 2 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. uhu jaka kolejeczka.... maniaczka serduszkowa, wybiera serduch :) pozdrawiam i ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja stoję w kolejce po rameczkę i klapeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ustawiam się do romantycznego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja chętnie przygarnęłabym drugi zestaw :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. przeurocze serduszko! mam bardzo podobne, tylko zdecydowanie większe. oczywiście ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne Candy. Jestem chętna na prezenciki nr 1:))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  51. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę. Ustawiam się w ogonku z nadzieją na serduszko: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. serduszko jest przepiękne, z całego serca je pragnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. W dłuuugaśnej kolejce staję za Lollipop 2!
    Kocham morskie klimaty.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne candy! Chętnie powalczę o zestaw nr. 2 , który mi się ogromnie podoba. Zapraszam także na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mmmm....jakie kuszące cukierki :) choć jestem na diecie to jednak się skuszę na nagrodę nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce po cukierasa numer 1 ł=

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolejnych blogowych rocznic, Pinelku! :)Staję w kolejce po smakowitości! :) serduszko jest urocze!
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Poproszę lolipop nr 1.
    aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Pyszne cukiereczki. ja może spróbuję smaku dwójki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hej!Ja do konkursu nie staje,choc przyznam ,ze cukierasy przepysznie kuszace.Chcialam tylko napisac,ze wlasnie odkrylam twoj blog i bardzo fajnie tu u ciebie,wiec zostane na dluzej.Bede zagladac.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  61. Białe serce - hmmm piękne więc w kolejce po nie staję :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam, piękne to serce.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielką radością zgłaszam się po takie cukierki ;o) Ustawiam sie w kolejce po zestaw drugi ;o)
    Pozdrawiam gorąco ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. piękn cukieraski - chętnie sprobuję sił, zwłaszcza, że losowanie w moją piątą rocznicę slubu:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się na jedynkę i zapraszam na candy do siebie:
    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/08/pierwsza-rocznica-blogowania.html
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  66. łał!Odwiedzam Cie pierwszy raz i te morskie klimaty mnie do Ciebie przywiodły!Staję w kolejce po zestawik nr2 i lecę buszować po blogu!!!:)Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale śliczne Candy, morskie klimaty są idealne zwłaszcza na nadchodzący czas :)
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mmmmmm na takiego cukieraska, oj przepraszam - lizaczka warto czekać:) Zgłaszam się:) Wybieram cukieraska nr 2

    OdpowiedzUsuń
  70. serduszko jest cudowne zapisuje sie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie zapiszę się na przecudnego cukieraska numer 1:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. i ja cichutko ustawiam się w kolejce po nr 1 i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj:) ale super cukierasy rozdajesz.Jak sie pewnie domyslasz to po wariant 2 sie ustawie:)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  74. Osiołkowi w żłoby dano - chyba jednak morskie klimaty - zestaw nr 2,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. dołączam do zabawy. wybieram serducho i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. cukiereczek dwa poprosze, kocham morskie klimaty bo mieszkam 20m od morza;)

    OdpowiedzUsuń
  77. ojojoj wybór trudny, ale zestaw drugi z klapeczkami:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajne cukiereczki przygotowałaś. Z miła chęcią ustawię się w kolejce!!! Zapisują się na drugie cukiereczki!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Oj, trudno.. trudno się zdecydować, bo klapeczki fantastyczne..
    ale serducho jednak bardziej... :)
    Banerek zawieszony, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl
    druga nagroda

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice gift! :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    I would like Lollipop 1!
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. I really like, I hope for the best.
    Heart ♥ ♥ ♥
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej, hej...staję w kolejeczce po te cudności - może dopisze mi szczęście:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    I like Lollipop 2!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  85. piękne obydwa!!:) ale bardziej by mi poasował 1 cukierek! pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja tez się ustawiam w kolejce po cukieraska:-) Obydwa sa cudowne i w moim stylu ale nie mozna byc zachlannym hehe wybieram serducho bo piekne!
    Blog zachwyca i zostane na dlugo...
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  87. Hello! You have a such pretty space, dear! And your candy is wonderful! It inspires me. Loved everything here! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  88. Wpadłam i zostaję:) a przy okazji zapisuję się na candy !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  89. I dodaję, że klapeczki podbiły moje serce:)
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  90. oba mi się podobają...
    i jak tu wybrac...? serducho boooskie...
    ale cierpię na brak wieszaczka chwilowo... więc chyba muszę wybrać numer dwa...

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja ustawie się po lolipopka nr 2 :)
    Dzięki Twojemu candy trafiłam do Ciebie po raz pierwszy, teraz będę wracać częściej :)
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  92. Cukierek nr 1 - boski! Cudo! Oczy z pożądania błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń