piątek, 17 maja 2013

Przebudzona....

tak dawno mnie nie było, że w sumie nawet nie wiem od czego by tu zacząć.....z zimowego snu przebudziła mnie wiosna i maj, no i bzy i wszystko czym, co roku się zachywcam o tej  porze, tak więc witajcie ponownie, może starczy mi czasu i zapału aby zaglądać tu częściej...



poniżej pewien jegomość, bardzo bliski memu sercu, który jak się okazało nie był pizzą ;-))), na którą zostałam zaproszona, ale prezentem niespodzianką- bardzo dawno temu.
Już siwiutki się robi, dziwaczeje również na stare lata ale mimo swego wieku nadal pozostaje rezolutnym rozbrykanym psiakiem.






a koło pieska"wodotrysk" z odzysku, to znaczy mini fontanna , którą wyrzucili znajomi a która zdaje u mnie  egzamin jako mega donica, kwiet w niej na razie ubogi bo podobno sie ładnie rozrośnie w przyszłości.

Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. No, kopę lat! Wpadaj tu częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no rzeczywiście chwile Cię nie było....psiór słodki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Ciebie bardzo wiosennie.Miło i przytulnie i bardzo pomysłowo tutaj-podoba mi się więc zostaję i rozgoszczę się na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło!!! Rzeczywiście trochę Cię nie było, ale mam nadzieję, że wiosna Ci doda skrzydełek:))) Ja jeszcze śpię snem zatwardziałego śpiocha:)
    Pozdrowienia gorące@!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pisak słodki mimo lat i donica przednia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny pies! Rasowy? Widać że w sędziwym wieku, ten zadumany wzrok <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny psiak,piękne kwiaty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej:) Wrocilam do blogowania po dluuugiej przerwie i odwiedzam starych znajomych:) Ale widze,ze u Ciebie tez przerwa? Wracaj wiec:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, radosnego świętowania Bożego Narodzenia!
    Serdecznie pozdrawiam, buziaki:)
    Co u Ciebie, jakaś cisza długaśna:(((( Odezwij się w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Swiąt:)Gdzie się podziewasz?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń