piątek, 4 listopada 2011

Adam Słodowy w spódnicy...

....czyli kolejny post z cyklu Zrób to Sama.
Jak zapewne zdecydowana większość z Was, również i ja przed zakupem jakiegoś przedmiotu służącego ozdobie domu, zawsze się choć przez krótką chwilę zastanowię czy nie mogłabym tego wykonać sama. No więc później szyję, haftuję, maluję, dekupażuję, wycinam itp.itd.
Nie inaczej było w przypadku mojej wymarzonej nocnej lampki do pokoju mojego starszego dziecięcia. I owszem lampy były, tyle że albo za wysokie albo za niskie, albo klosz nie ten, lub podstawa jakoś nie przemawiała do mnie, zresztą zawsze na końcu i tak się okazywało, że cena nieadekwatna do przedmiotu.
Aż do dnia kiedy znalazłam świecznik z Ikei, zachwycona jego idealnym kształtem na podstawę lampy wiedziałam już, że coś z tego muszę zrobić.  Przewierciłam wiec przez cała długość świecznika otwór, który pomieścił kabel , a że asortyment w tym sklepie nader bogaty to i kloszyk idealny się znalazł, który dopełnił mego dzieła. Tak oto za niecałe 50 zł mam lampkę , która mi od początku do końca odpowiada.
 A tak wyglądają świeczniki (do salonu kupiłam w brązowym kolorze).

 Kolejna rzecz, jaka znalazła swoje miejsce w moim domu, trafiła mi się zupełnie przez przypadek, ot kawałek deski o  ponętnym kształcie, który zachęcił mnie do wykonania łazienkowego szyldu.



Pierwotnie chciałam zawiesić tam jakąś zasłonkę z grafiką, jednak po namyśle stwierdziłam, że pozwolę igrać promykom słońca i światła na ścianach w ilościach hurtowych, a szyld po prostu zawieszę nad oknem.



pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. LAMPKA POMYSŁOWA,SZYLD ŚWIETNY.....A JAK TY SIĘ WIECZOREM KAPIESZ?....PRZY NIEZASŁONIĘTYM OKNIE???ŁO MATKO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam sąsiadów od tej strony;-) ale na noc zasłaniam roletki, nawet na zdjęciu je troszke widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie wszystko: tak lampka, jak i swieczniki z Ikea, a szyldzik to wiesz przydalby sie i mnie taki sam i fajne miejsce znalazlas dla niego, ja wlasnie sie zastanawiam co dac na okno w mojej lazience (mam tylko zaluzje). mini karnisz i krotka firaneczke i zostawic zaluzje czy moze cos innego zamiast zaluzji. A moze taki szyldzik fajnie by wygladal i u mnie...
    Pozdrawiam cieplo
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na lampkę!!!Najważniejsze że to jest to co chcesz!A wanna przy oknie to moje marzenie...super sprawa!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie, kiedy ma się dokładnie to, czego się chciało i to za niewielkie pieniądze i jeszcze ogromna satysfakcja do tego, że samemu, własnymi łapkami:)
    Super lampka i szyldzik.

    OdpowiedzUsuń
  6. hihihi..ufffffff:))bo jaswoje okno w łazience opatulam szczelnie-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam Twoją zaradność, ja niestety jestem stworzeniem z dwoma lewymi rękoma:) lampka jest sliczniutka:)i szyldzik równiez świetnie prezentuje się w lazience:)najbardziej zaś podoba mi sie widok z okna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny szyld, bardzo pasuje do łazienki. Lampeczka też bardzo udana.
    buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. i śliczna lampka Ci wyszła... Takiego widoku z okna też bym nie zasłaniała... szczególnie leżąc w wannie....:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle z lampką wymyśliłaś:) jestem pod wrażeniem!ale masz fajny widok z okna, ja mam niestety fatalny...:(((
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te świeczniki to i ja mam, bo faktycznie ładny kształ mają .No i lampka z niego pięknie Ci wyszła .A widoku z okna to zwyczajnie Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczniki cudne, że też u mnie nie ma Ikei :(
    Ale zdanie przewierciłam więc przez całą długość świecznika otwór napełniło mnie podziwem! Jesteś wielka! Lampka wygląda pięknie a szyld łazienkowy jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kobiety jak Ty, z pomysłem na życie i inicjatywą!!!
    Lampka jest super i za takie pieniądze to już w ogóle podziwiam. PIĘKNA!!
    A i deseczka nad oknem wygląda super!!!!
    Podziwiam zdolności i pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna łazienka no i wszystko piękne. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa Pinel ;]] A z zaproszenia skorzystam ,juz mykam do Ciebie i ogladam wszystkie Twoje cuda ;]]]pięknie,klimatycznie i przytulnie u Ciebie ,a pomysł z lampą ...re-we-la-cyj-ny!!!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy;)uwielbiam takie,szyld jak marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak pomysłowość. To, co zrobione własnoręcznie cieszy najbardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na tą prezentację lampki; wyszło bardzo fajnie,romantycznie..Tabliczka jest idealnym francuskim akcentem właśnie w tym miejscu ,nad oknem..Wiesz, że w ogóle nie pamiętam tej Twojej łazieneczki?..
    Pozdrawiam i całuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lampak wyszła cudnie, podziwiam umiejętności, podobnie z tabliczką - super wygląda.
    Bardzo lubie oglądać takie zrobione przedmioty - dają mi inspiracje i pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tabliczka i lampa sa bajeczne.....Gdybys znalazla jeszcze jedna taka "ponetna" (usmialam sie do lez) deseczke, i...gdybys mogla- chciala cos podobnego lub najlepiej identycznego na niej "zadzialac" - to ja proponuje w zamian "smakowita" mufinke chwytke do Twojej kuchni.....
    Pozdrawiam cieplutko!!!!
    P.S. Oczywiscie lampka wyszla pieknie ale ta "ponetna" jest the best:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. To ostatnie zdjęcie jest piękne!
    Szyldy wyszły super,
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz i na pewno zostaję, jest tu świetnie. Nie wiem dlaczego wcześniej do Ciebie nie trafiłam, ale teraz mam przynajmniej dużo do popodglądania. Pomysł ze świecznikiem bardzo mi się podoba i tabliczki tez prześwietne. jestem twoja fanką:) Pozdrawiam cieplutko, pappapapa

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowa kobieta z Ciebie! Skąd ja to znam;-) Piękna ta lampka, szyld genialny:-) Zostaje tu u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z tą lampką, proporcje i wygląd pasują IDEALNIE :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pinel, wiesz zachęcam Cię gorąco do upieczenia tych ciasteczek:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry gust i styl a mi najbardziej podoba się to drewniane okno z łazience i tajemniczy ogród zza szyby:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaką cudną masz łazienkę!!! Szczerze zazdroszczę!!! Kąpiel z takim widokiem to dopiero musi być relaks! :)
    A lampa... świetny pomysł!! :))
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń