piątek, 22 czerwca 2012

Letnie candy

Na przekór pogodzie w kratkę, która rozpieścić nas wyjątkowo nie chce, ogłaszam letnie Candy - aby każdy Wasz wpis był jak promień słońca na zasnutym chmurami niebie.
Dziś dla Was mały lampion z ptaszkiem, wieszak z francuskim napisem i  dwa tegoroczne egzemplarze   wydania katologu Masion du Monde (Collection 2012, oraz Outdoor 2012w wersji francuskojęzycznej )

Zasady wszystkim znane ale dla przypomnienia:
1. komentarza pod tym wpisem wyrażający chęć uczestnictwa
2. informacja na waszym blogu z odniesieniem (linkiem)do tej strony.
Ogłoszenie wyników 7 lipca.



pozdrawiam

150 komentarzy:

  1. Pierwsze komentarze chyba nigdy nie wygrywają, ale zgłaszam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem chętna na letnie candy pomimo dzisiejszej burzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja ustawie się w kolejce, pogoda mało wakacyjna to może chociaż coś letniego wygram;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Wieszak jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiec i ja sie zapisuje, i puszczam oczko tym gazetkom:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gazetki chętnie bym przygarnęła, a wieszak idealny do mojej nowej łazienki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności - ustawiam się grzecznie w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda, piękne CANDY! Myślę, że kolejka tu się ustawi bardzo długa:))) Pozdrawiam Cię serdecznei

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja też spróbuję:) bardzo chętnie przygarnę którąkolwiek z rzeczy- wszystkie super!!!pozdrawiam Ala i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, którego prowadzę od niedawna http://www.alicelovesbrocante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A niech będzie- będę tą trzynastą w kolejce- może akurat szczęście będzie przewrotne i się uśmiechnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności chcesz sprezentować więc się chętnie zapiszę i zaprasza na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście sie zapisuję- wieszak jest cudny:)))
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne słodkości.Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie cukierasy chętnie się zapiszę:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie się zapisuję, nie mogę tego przegapić:-))buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakież to piękne! Zapisuję się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne candy, więc ciuchutko i bez zbędnych słów staję sobie w kolejce :)) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo kuszące nagrody,zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, zbyt wiele szczęcia na raz♥ nawet nie śmiem marzyć...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w Candy nie wygrywam, ale co tam, w kolejce postać mogę. Przy okazji zapraszam na moją rozdawajkę, jeśli oczywiście masz ochotę ...

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja ustawie sie w kolejce, bo warto sprobowac swojego szczescia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie skarby rozjaśnią każdy pochmurny dzień :)
    Przygotowałaś urocze candy, zapisuję się szybciutko.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne candy...marzenie...dopisuję się:)

    Pozdrawiam-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cukiereczki śliczniutkie. Zapisuję się!!!
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny:
    http://vintagowydom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wspaniale łakocie rozdajesz ! ... pomarzyć można i liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne candy, ustawiam się grzecznie w kolejce. banerek na moim pachnącym świeżością blogu: http://kaj-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohhh, klateczka jest wspaniała, już zaciskam za siebie kciuki i umieszczam baner. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne cukierasy! stanę w klejce choć z pewnością dłuuuga będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś musi być ten pierwszy raz..;) tak więc i ja się zgłaszam na ochotnika..:):)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się dopisuję, bo ten wieszak bardzo mnie kusi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne candy, bardzo klimatyczne:) Ja również zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacja na blogu www.umotylka.com

      Usuń
  34. Cudne candy , chętnie się zapiszę
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście zgłaszam się :D
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję następna w kolejce :-) Twoje słodkości idealnie pasowałyby do mojej kuchni... Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również na candy do mnie :-) http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne candy, jak wszystkie rzeczy zresztą, które pokazujesz! Próbuję szczęścia, zostaję na dlużej! Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  38. W końcu dotarłam coś tam na blogu miałam ale wracam do was pozdrawiam z wielką radością wezmę udział w zabawie .Dziękuję za odwiedzinki .

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne! Już widze ten lampion u siebie na stole w ogrodzie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja się ustawiam w długaśnej kolejce :)

    Nasze4katy. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy! Cudne nagrody - tak jak i cały Twój blog! Ściskam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne prezenty rozdajesz więc staję w kolejce.
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się spodobało, na pewno będę zaglądać.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją Rozdawajkę, może Cię zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie cudowne prezenty. Może się uda:)
    Pozdrawiam
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne nagrody :)

    Również ustawiam się w kolejce.

    Zapraszam też na swoje candy.
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale to piekne 1 jesli pozwolisz to chciałabym wziąć udział w zabawie ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak Paris to ja nie mogłabym przejść obojętnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie takiego wieszaka poszukiwałam :) Bardzo chętnie się zgłaszam i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudne prezenty :) Zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe:)) Zapisuję się z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja i ja też:)) Zajefajne cukieraski. Pozdrawiam Cię cieplutko i staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudności!!! Ustawiam się...:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo kuszące cukierasy, więc grzecznie staję w kolejce. Pozdrawiam, Moniuszek

    OdpowiedzUsuń
  53. Candy bardzo kuszące więc sie zapisuję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnia ale mam nadzieję że może mi się uda :)
    Candy candy candy!!!
    pozdrawiam
    Kamila
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:)
    http://domnagorce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie ma innej możliwości... staję w kolejce i stać będę aż do losowania!

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się ustawiam w kolejce:) a za oknem znów brzydka pogoda... Wiatr i deszcz;/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się, guuziikowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne prezenty przygotowałaś, zapisuję się! Banerek już wklejony!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo chętnie stanęw kolejce;) Piękne prezenty;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wieszaczek mnie przyciągnął jak magnes:)Zapisuję się jak zwykle z nadzieją:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. oj dopisuje sie do tych slicznosci:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak najbardziej chętna do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne. Dołączam do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Rozglądam się o Twoim blogu, rozglądam- ale chyba jestem tu po raz pierwszy :) Dobrze, że dzięki candy można trafić w takie wspaniałe, nowe( dla mnie ) miejsca :) Zapisuję się z wielką przyjemnościa, obserwuję i zapraszam na małe co nie co do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. O chciałabym ... chciała takiego cukieraska. Pięknie tu u Ciebie. Przepiękne dzieła tworzysz. Trafiłam przez przypadek ale chyba zostanę stałym bywalcem :-)

    Pozdrawiam,
    Marta

    Zapraszam tez do mnie: http://ozdobyziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Przedłużam kolejkę i z zaciekawieniem zaobserwuję dalsze poczynania. Info tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ta prześliczna klatka mnie skusiła :) ustawiam się i czekam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne rzeczy,wpisuje się obowiązkowo;))

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj!

    Z przyjemnością przedłużam kolejkę i oczekuję na losowanie.

    Ponieważ swój blog prowadzę na Onecie, nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia, ale na pewno się ono pojawi a link do zabawy umieszczę w poście informacyjnym.

    Pozdrawiam, Atramk

    www.nitkamalowane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. To moje pierwsze Candy :) Wczoraj wreszcie się ośmieliłam i założyłam bloga http://my-little-nest.blogspot.com/ :) Ponieważ większość ścian mam goluteńkich wieszaczek byłby idealny.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Pliszka

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. cudne candy.staję do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne nagrody, w moim ulubionym stylu! Kolejka długa, ale się też ustawiam. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Wow...Pięknie tu u Ciebie:)) Trafiłam przypadkiem i juz zostaję, następna w kolejce po cukierasy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie wezmę udział. Może szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojej! Jaka kolejka :) Ale cóż - muszę również stanąć, ponieważ gra warta świeczki :D Poproszę o wylosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością się zapisuję! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  78. Z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne rzeczy do zdobycia! Staję w kolejce i liczę na cud! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale cuda! Przepiękne to wszystko więc jeśli można to i ja ustawiam się w kolejce po nie:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  81. Wspaniałości, z ogromna chęcią przyłączam sie do zabawy
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  82. zapisuję się do zabawy i oczywiście dołączam do obserwatorów :) z chęcią przygarnę Twoje cukieraski :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak! Niech już będzie prawdziwe lato! Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale śliczności, chętnie spróbujemy swojego szczęścia w Twojej rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń
  85. same cudowności, nie może mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Och,przepiękne cuda! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  87. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    betikarauski@gmail.com
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    All the best.
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  88. cuda...zapisuję się...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne cukierasy - ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja ustawiam się w kolejce :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  91. ulala ale cukierenki ;) bardzo bym chciała zaznać szczęścia wygranej , śliczne nagrody! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Cieszę się, wezmą udział w losowaniu! Spójrz na moim blogu http://vdomi.blogspot.com/ ;)))

    OdpowiedzUsuń
  93. Wyjątkowe cukierasy... z chęcią ustawiam się w przemiłym towarzystwie... zapraszam do mnie na truskawki...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. pięknie tu u ciebie może szczęście się do mnie usmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  95. to i ja staję w kolejce po te cudeńka :) banerek już dodany i podlinkowany o tu : http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również dołączam do zabawy, zapraszam do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejku, jakie cudo! Szukałam czegoś takiego do przedpokoju, ale to, co widziałam w sklepach to ciągle było nie to...Jeśli uda mi się wygrać to candy, będę w niebie, a półeczka w moim przedpokoju będzie witać gości, którzy są u mnie często i zawsze mile widziani:-) Piszę się zatem na Candy:-) Pozdrowienia i uściski ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne candy! Nie pozostaje mi nic innego, jak dreptać na koniec kolejki :) Chętnie przyłączam się do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ustawiam sie w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ale ciasteczka :) Ustawiam się w tej długiej kolejce, a może się poszczęści :) Pozdrawiam z Lawendowej Alei

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też staję w kolejce! Może szczęście się do mnie uśmiechnie :) Francuskojęzyczne gazetki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  102. Niemal w ostatniej chwili, ale dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  103. z Wielką przyjemnością zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. it is very beautiful!
    Thank you!
    welcome - http://unatalia.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się z wielką chęcią!

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudowny wieszaczek!Ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie sposób przejść obojętnie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  108. Zapisuję się koniecznie! Bardzo mi się podoba ten wieszak! Czekam więc z niecierpliwością na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Kolejka baaaaardzo długa ale grzechem byłoby nie wziąć udziału w takiej fantastycznej zabawie :) Tak więc przyłączam się do grona oczekujących na wyniki i ustawiam się na końcu ogonka :) Może ostatni będą pierwszymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Kolejka rzeczywiście bardzo długa.Ale ustawiam się i próbuję.A może tym razem ...

    OdpowiedzUsuń
  111. Długa kolejka ale postoję...bo warrrto!!:-))))
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się i ja! Pragnę, pragnę! Wrzucam do siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  113. zapisuję się i ja na Twoje cudne candy :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. piękne nagrody, kolejeczka ogromna, ale sprobuję:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Cudne candy, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  116. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale ta kolejka jest baaaardzo dłuuuuga. Zapisuję się również. Urocze są te nagrody. Podoba mi się bardzo klatka, a i wieszak niczego sobie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Och z wielką przyjemnością widziałabym akcent francuski u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ależ cudowne cukierasy. Czeka mnie zmiana w przedpokoju taki wieszak byłby idealny a klatki z ptaszkami uwielbiam :)))
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Fajne candy, chętnie wezmę udział w zabawie :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  121. Witam
    Moj blog (Konto;)wlasnie powstal, ale z przyjemnosci wezme udzial w zabawie. Art@polyannadesigns.co.uk,Pozdrawiam,Joanna

    OdpowiedzUsuń
  122. co???? jak to sie stało ,ze mnie tu nie ma?????? cudności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudne!!! Spróbuję szczęścia i może się uda? No, teraz to przynajmniej mam na to szansą ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  124. Ślicznosci:)

    kropka453@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękne! Prześliczne cuda, które mogą wpasować się idealnie w mój przedpokój w stylu shabby chic. Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  126. Zapomniałam dopisać, info o Twoim candy tutaj :-)
    http://dagiscrap.blogspot.com/2012/07/kolejne-candy-cuda.html

    OdpowiedzUsuń
  127. prześliczne słodkości - przycupnę w tej kolejeczce:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  128. CUDA!!! Stoje wytrwale w kolejce ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. jakie cudeńka! :) staję w kolejce i ściskam kciuki :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Dołączam się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  131. С удовольствием поучаствую! Спасибо :)
    http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. i ja na samym koniuszku się zapisuję i pozdrawiam
    Ula :)
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. To ja sobie tutaj grzecznie postoję, może mnie szczęście znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się, może zdążę jeszcze! :) oby!

    OdpowiedzUsuń
  135. Ojej! Czy się nie spóźniłam?? A tak bym chciała wziąć udział w losowaniu! Pleaseeee...
    pasiela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. nie wiem czy jeszcze mogę ale takie cuda, żę musze się zapisać:)

    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Nie wiem czy nie jest już za późno, ale spróbuję...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  138. Witam i ja zapisuję się na śliczne candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń