piątek, 7 października 2011

Post jesienny

Choć jesień nas wrześniem rozpieściła to teraz nadszedł czas na zmianę garderoby, a co z tym idzie również obuwia i stąd mój dzisiejszy wpis, bo jak mawiają "potrzeba matką wynalazków".
Buty dobyłam z czeluści strychu i nadszedł czas ich pucowania, pasty, polerki, szczotki, spreje tudzież kilka innych akcesoriów do czyszczenia obuwia pochowanych w obskurnej podziurawionej reklamówce poszło w ruch.
No ale  tak być nie może.....stare  pudełko po zeszłorocznych, świątecznych ciastkach pozwoliło mi okiełznać ten nieład.I tak na chybcika pojawił się przydaś na akcesoria do czyszczenia butów.
 na pudełku niestety widać tłoczenie po ciasteczkach, ale to może nawet i lepiej bo przypomina mi się niebiański smak belgijskich smakołyków.

  Mała rzecz a cieszy.....


20 komentarzy:

  1. faktycznie potrzeba matką wynalazku, a jeszcze jak wynalazek taki ładny, to tylko gratulować zdolności :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl przedni,bardzo mi sie podoba, zreszta lubie jak wszystko ma swoje piekne miejsce.
    pozdrawiam goraco
    ps:bylam w H. niestety pudelek nie bylo:(ale bede tam zagladac

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała rzecz, cieszy i do tego jaka potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo! Super wyglada, porzadek jest i oko cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię wszelkie pudełka i skrzyneczki , szczególnie kiedy dzięki nim można zachowałać ład i porządek, no a kiedy jest w dodatku śliczne no to po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaaa... kreatywność przede wszystkim! Nie mam pudełka na akcesoria --> chwila skupienia --> następna chwila i... JEST! Niesamowite :)
    A pudełko wyszło pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, można od takiego pudełka nie odchodzić tylko czyścić i czyścić, bardzo mi się Twój pomysł podoba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełko. :) Ja też wykorzystuję takie rzeczy na długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie, tworzysz cudowne rzeczy, będę tu częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to świetny pomysł!A obrazek uroczy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O TAK TE SZCZOTKI MNIE TEZ DOBIJAJĄ-MIMO,ŻE SCHOWANE W SZUFLADZIE...ALE Z KAPCIAMI...FAJNY POMYSŁ I GRAFIKA ŚWIETNIE DOBRANA:))

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAA PINELKU ZAPOMNIAŁAM DODAĆ ,ŻE W POŚCIE O LAMPIE-ŚWIECZNIKU TO TA MAŁA ZAWIESZKA METALOWA NA NIM Z NAPISEM PARIS1968 TO Z KAPSLA PO PIWIE....PYTAŁAŚ KIEDYŚ CZY SIĘ DA...NO TO SIĘ DA...ALE ŁATWO NIE JEST-BO JEST TWARDYYYY- HIHIHIHI

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:) świetnie to pudełko ozdobiłaś:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i pomysł jak i wykonanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł!!! bardzo ładnie wykonane pudełeczko;]zreszta wszytko czego sie dotkniesz ,jest extra;]

    OdpowiedzUsuń